Auf Wiedersehen

Nu flyr vi landet för att följa svenskarnas framfart i Österrike. Om jag får möjlighet så ska jag blogga lite därifrån.

I eftermiddag åker vi till Malmö och i morgon bitti flyger vi mot München för att därifrån senare ta tåget till Tyrolens huvudstad Innsbruck för att där se Sveriges matcher mot Spanien och Ryssland innan vi beger oss hem på midsommarafton. Vi som åker är Marcus, Anso, Jojje och jag ,trots att Marcus och jag har blivit rekommenderade att stanna hemma av Markku Ahonen som av ännu okänd anledning anser att min och Marcus "coolhetsfaktor" inte är på topp och att vi därför borde avvara våra plåtar till den ultrahäftiga finnen i Bodaskogarna. Ja du Markkuulio...
Jag tror nog vi behåller biljetterna själva ändå men vill du så kanske jag ordna bra platser åt dig till Johansfors matcher hehe...

Vill passa på att tacka Johansfors IF för den fina presenten i går! Både Johanna och jag blev rörda.
Tack ska ni ha och se till att vinna era matcher så att vinstsviten håller i sig.

Ha det bra allihop!
/~~/

Kommentarer
Postat av: MA

Fler än du Ante som anser att jag är go och glad som chocklad (pucko). Ha det fint i Österrike Anso och Jojo...Finns det Österrikiskt whisky så köp mig en flaska!!!

2008-06-12 @ 12:14:07
URL: http://markku.bodabruk.se/
Postat av: Ante

MA: Får du tag i biljetter är du välkommen till vårt hotell för att dricka österrikisk whisky på plats.

2008-06-12 @ 13:25:40
URL: http://yzerman.blogg.se/
Postat av: Nicke

Trevlig resa... du har väl inte glömt den blågula flaggan där det står JOHANSFORS IF i mitten? :-) Hade varit kul o se en sådan upphängd i Innsbruck till mångas glädje och Markku Ahonens förtret.



Det är inte så att man inte är avis på er. Men vi ses

2008-06-12 @ 15:31:44
URL: http://nicke-grozdanovski.blogspot.com
Postat av: AK

Nicke: Avis? Varför då. När man kan sitta i en biosalong i Emmaboda och jubla, och sen vara hemma i sängen igen på fem minuter...:-)



PS kära resenärer- Have a nice trip.

Tittar ni in i kameran ska jag vinka till er från bioslaongen...:-)

2008-06-12 @ 21:36:39
Postat av: Criz

Ha det så jäkla kul nere i Österrike! Skulle vara klart uppskattat om ni kunde dra igång en klassiker som "Upp på denna gröna äng - spelar Sveriges bästa gäng - Sverige, Sverige, Sverige" i klacken!

2008-06-12 @ 23:03:40
Postat av: AK

Ja du Ante...här hemma har dina lagkamrater verkligen skött sig exemplariskt och radar upp segrar men hur du skött ditt supporterarbete därnere vete fasen för när du åkte var Sverige obesegrade och när du kommer hem så är man plötsligt ute ur EM...:-)

2008-06-18 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0