Tomt schema, del 2

Som jag var inne på i mitt tidigare inlägg i förmiddags så har jag inte så jävla mycket för mig idag. Då i skrivande stund, råkade jag antyda att jag mer eller mindre bara satt framför datorn. Någon form av högre makt satte då, på ren jävelskap, med det samma stopp för det med genom att ett åskväder modell megastort parkerade över Järnvägsgatan 49b i ett par timmar vilket ledde till att jag blev tvungen att rycka utt varenda jävla sladd i hela lägenheten och det mina damer och herrar, det ökade inte mina valmöjligheter på aktiviteter denna dag.

Jag fick i stället tillreda en pyttipanna till bagaren som kom hem på en snabbvisit på lunchen utan att egentligen lida så värst mycket med mig. Hon gillade pyttipannan i alla fall.

/~~/

Kommentarer
Postat av: AK

Nåja...du blev ju i a f sysselsatt med att rycka ur en massa sladdar så du fick lite att göra som avbrott i vardagstristessen...:-)

Ett annat tips är att läsa dina egna gamla bloggar.

Sånt där kan faktiskt vara rätt kul att läsa med lite distans till vad man en gång skrev...:-)

2008-07-08 @ 21:32:21
Postat av: Ante

AK:Det är bara det att även den sysselsättningen erfodrar att sladden är i...=)

2008-07-09 @ 00:01:24
URL: http://yzerman.blogg.se/
Postat av: AK

Förvisso men det har slutat åska här nu så du kan nog snart sätta i den igen om du är vaken...:-)

2008-07-09 @ 01:58:12
Postat av: Ante

AK:Jo, jag driver bara med dig lite grand. Tack för tipset! Har du varit inne på den länken till Katastrofala omslag? Där har jag slagit ijhäl x antal timmar vill jag lova.

2008-07-09 @ 10:22:56
URL: http://yzerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0