Lasagne

Lunchrast igen!
Torsdagar är egentligen ganska lättjobbade dagar tycker jag, mycket beroende på att på mitt jobb så jobbar vi bara halva fredagen.

I nattens NHL så ser jag att Tampas fd alternate captain Fredrik Modin gjorde en bra match med ett mål och två assist när hans Columbus slog Anaheim med 5-4 efter straffar. Måste ändå erkänna att jag aldrig riktigt har gillat Freddie som hockeyspelare, jag tycker att om man har en så stor kropp som han så måste man kunna använda den mer till att tacklas med än vad Modin gör. Hans slagskott är dock det ruggigaste jag sett.Fy fan vad han skjuter hårt! Modin var i alla fall enormt populär bland fansen på tampabaylightning.com message board  där jag själv har varit med i många år.

I övrigt så gjorde Red Wings lagkapten Nicklas Lidström sitt 13:e mål för säsongen när dom slog Nashville (utan Foppa) med 4-2. Pittsburgh slog Devils med 3-0 och i den matchen spelade Johnny Oduya ungefär 17 minuter för New Jersey och det verkar som om han mer och mer börjar återvinna tränarens förtroende efter sin skada

Idag hade jag med mig lasagne till lunch. Fantastiskt gott!

I kväll blir det fotbollsträning på grus. Föredrar nog konstgräset ändå...

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0