GOD JUL!

God Jul allihop!
Hoppas ni får en trevlig julafton!

Vi vann inte en enda krona som vanligt på Bingolottos uppesittarkväll så det blir till att cykla ner till WWW efter julledigheten lik förbannat. Inte ens en bil kunde man få vinna trots mängder av lotter och julkalendrar.

Jag har faktiskt redan fått en fantastisk julklapp idag. Hockeyfilmen "Youngblood" på DVD. Den filmen är fantastisk rakt igenom. Om julafton börjar med en sådan bomb undrar man ju vad som komma skall. Nu kommer snart Sjöndin-klanen hit för julgodisbak och glöggfika med min familj. Jag tänkte mig rollen som spetsgruppansvarig, d.v.s att jag sköter spetsningen av glöggen.

I går kväll var det den numera årliga dan-före-dan-fotbollen i Allsbohallen där diverse folk med anknytning till JIF deltar i denna oerhört prestigefyllda drabbning. Mitt lag vann inte trots mängder av allsvensk rutin i uppställningen.
Helvete vad hårt dom skjuter Elm-pojkarna. Fråga Pettan, han kommer få stå och skita fram till nyår.

Som sagt: God Jul och jag hoppas att alla får en fin julafton.
Extra God Jul till min gamle radarpartner Henke och hans sambo Sofie!

Kommentarer
Postat av: Simon

God Jul och Gott Nytt År Johansson/Sjöndin

2007-12-25 @ 00:36:44
Postat av: Ante

Simon: Tack detsamma

2007-12-25 @ 10:45:51
URL: http://www.yzerman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0