Klot,väska och skor

Jag vann för en tid sedan ett paket uppe i bowlinghallen som ska innehålla ett eget klot (som förstås borras efter de egna fingrarna) en väska till det klotet samt egna bowlingskor. Då VikingBowlingens regelverk strängeligen motsätter sig att man får använda annan utrustning än den som hallen tillhandahåller så kommer jag aldrig att använda dessa grejer därför vill jag bara undra i fall någon därute är intresserad av att köpa det. Priset kommer att vara 700 kronor och klotet är förstås inte borrat ännu. Det är inte ens uthämtat. Den eventuella köparen får vid affär låna mitt bowlingkort och åka till Kalmar för att där hämta ut sin utrustning.
Är det så att någon är intresserad så hör av er till mig på 0730245073 så gör vi affär.



Var på whiskyprovning igår. Jag tog det väldigt lugnt då jag ska på svägerskan Nathalies avslutningsföreställning med Kalmarrevyn i eftermiddag. Ska bli mycket intressant att se vad den föreställningen har att erbjuda. Rykten gör också gällande att det kommer bli besök på kinarestaurang innan vilket låter som en utmärkt idé. Ellie ska tillbringa eftermiddagen hemma hos morfar Svante.

KFF vann årets första träningsmatch mot Åtvidaberg med 3-1.

Gick uselt på hästarna igår tills sista loppet drog i gång och jag slängde in en hundring vinnare på Björn Goops Trim. Det såg länge ut som en mindre klok investering men när Trim på upploppet kom med samma fart som Sol Campbell skulle ha på cykel utanför White Hart Lane så insåg jag att hästakraken faktiskt skulle ta hem det och att en ny skön slant trillade in på kontot. En bra bit över 900 riksdaler täckte med råge förlusterna och ånyo gick man ordentligt plus. Jag gillar det spelet.

David Elm fick återigen speltid när hans Fulham hemma förlorade mot starka Aston Villa. David fick nästan en halvtimme och gjorde faktiskt till och med mål till vår enorma förtjusning som dock grusades när domherren (eventuellt korrekt) vinkade av centertanken för offside. David hade något ytterligare bra läge, men det första PL-målet får vänta till nästa match. Ett på nytt fullt godkänt inhopp av David som går från klarhet till klarhet.


Nu blir det lite frukost.

/~~/

Kommentarer
Postat av: Fija

Hej ante :).. Pappa är nog lite sugen på att köpa det tror jag :).. hans klot börjar bli lite väl slitna nu.. jag ska prata med honom, sen kan ja be honom höra av sig ?



Hoppas ni har det bra :)

Kramar

2010-02-09 @ 13:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0