Sagan om Konungens återkomst

Jag trodde i min enfald att sagan om Peter den Store var all, men ack vad fel jag hade. Peter Forsberg visar att han med en halvtaskig fot fortfarande är klasser bättre än övriga i Elitserien och jag börjar drömma om nummer 21 i Tre Kronors skrud i OS.
Efter tre assist mot Brynäs i tisdags så kom tre nya poäng i afton mot Luleå. Foppa förvaltade två frilägen på bästa sätt, och fick även en assistpoäng och är som sagt tillbaka på allvar. Det glädjer ett hockeyhjärta som mitt!

Peter Forsberg... Hjälten Peter Forsberg.

I morgon är det fredag igen och eftersom jag bara jobbar halvtid så hinner jag knappt ikläda mig det numera svarta blåstället innan detsamma skall avklädas mig. Inte mig emot. Jag gillar ledighet i allmänhet och ledighet med de två kvinnorna i mitt liv i synnerhet.

Peter Forsberg...Konungen Peter Forsberg.


Med önskan om en fortsatt trevlig torsdagskväll.


Peter den Store

/~~/

Kommentarer
Postat av: Moster Anso

Dåligt med Ellie-uppdateringar tycker jag... :)

2009-11-20 @ 16:17:35
Postat av: Ante

Moster Anso: Det där var nästan lite kusligt. Precis efter att jag för första gången lagt ut en bild på henne läser jag denna kommentar...

2009-11-20 @ 16:40:52
URL: http://yzerman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0