Facebook

Även jag har fastnat i facebook-träsket. Jag fattar egentligen inte vad det är som är så speciellt med det men fastnar det gör man.
Roligt att leta upp gamla kompisar från skoltiden. Jag kan dock inte med alla finesser och kommandon ännu på facebook så jag har fortfarande en hel del att lära.

Sitter just nu på lunchrast på jobbet. Middagsalternativen idag var blomkålsgratäng med falukorv eller käk från Ettans. Jag tror inte jag behöver gå in närmare på vilket alternativ som passade mig bäst.

Den nya bilen går som ett skott och allt är frid och fröjd. Värre är det med SAABen. Den gick inte i genom besiktningen. Den var i ärlighetens namninte ens nära att göra det. Så nu ska vi låta Jocke fixa det han kan och sedan kommer vi sälja den.
Så är det någon som är sugen eller känner någon som är sugen på en SAAB 9000 CD2.3 så går det bra att höra av sig till mig. Priset ska vi nog komma överens om. d.v.s den är inte dyr...

Har kört bil två dagar i rad till jobbet och Lasse Franzén är inte nådig i sin kritik mot min lathet och därför kommer jag från och med nu att åter gå tillbaka till cyklingen. Det regnade faktiskt en hel del. Därför mitt val denna morgon...
Vad som antagligen sticker mest i min kära kollegas ögon är nog ändå att Nybro Vikings faktiskt går ganska bra i Allsvenskan tvärtemot somligas tips..

Back to work...
/~~/









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0