Sammanträffade?

Söndagskväll igen och snart är det dags för att påbörja en ny arbetsvecka.
Kommer ganska precis hem från Emmaboda B-damers kvalmatch mot Ingelstad nere på konstgräset där EIS av någon anledning inte vann. Det borde dom ha gjort efter mängder av chanser framför allt i första. Nu blev det inte så och Ingelstad spelar i trean nästa år. Mycket folk var på plats. Bland andra Johnny Elm, och EIS ska presentera sin nya tränare på tisdag har jag hört. Sammanträffande?
Jag vet vem jag tror att det blir. Ett utmärkt val.

Sverige gjorde sin plikt igår mot Liechtenstein och vann med stabila 3-0. Liechtenstein försökte och hade ett par riktigt farliga chanser men svenskarna hade det hela under kontroll och med tanke på att Spanien slog Danmark så säkrar Sverige antagligen EM-platsen på onsdag då Nordirland komer på besök. Men bara antagligen...Healy är ju med.

Franzén, jag visste att du inte kunde hålla dig borta från att läsa denna blogg. Astrid bekände för mig med stor stolthet i rösten att även hon tyckte att du var lik Nybro-vikingen.Det är inget du ska vara ledsen för,tvärtom. Var glad att du inte är lik Kalmar FF:s logga.Det hade inte varit skoj att gå omkring och se ut som ett par röda kalsonger?Ska du med till Victoria på tisdag? Jag kör...
image37
Det kunde ha varit värre Lasse...

Har rensat ur garderober idag, har knappt några kläder kvar känns det som. Ska ändra på nästkommande helg i Malmö tänkte jag.

Qviding vann söderettan och spelar på nytt i Superettan nästa år. Bra gjort!

Nu ska jag rätta tipset.
/~~/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0