Lunch igen

Har precis varit och ätit lunch i matsalen och inser att även denna arbetsvecka börjar lida mot sitt slut. Anledningen till att jag itne skrivit så mycket här de senaste dagarna är att det helt enkelt inte har hänt så mycket.

Var och tränade i går. Det fullständigt ösregnade när träningen startade men senare var det faktistkt riktigt fint väder, lite kyligt men ändå helt OK.

I morgon ska vi till Alstermo för att försöka hämta hem säsongens fjärde fullpoängare. Sist vi mötte dom så låg vi under med 6-0 efter en halvtimme på IP. Lätt den märkligaste match jag någonsin spelat för jag tyckte inte som var speciellt bra utan det var snarare så att vi var så ohyggligt dåliga i den matchen. Jag hoppas på uppryckning i morgon.

Flygtfest på lördag,kan bli roligt. Antagligen har man ångest för att man har sagt något mindre begåvat (jag har en tendens till att inte alltid vara så begåvad när alkoholen gör entré) på söndag men det får man väl leva med antar jag.

I kväll ska jag raka skallen, och hakan med för den delen.

AVVÄNJNINGEN DAG 18
Snart tre veckor fixade! Det går väldigt mycket i vågor nu. Jag fick ett svårt anfall av nikotinbrist/trötthet i tisdags kväll när raggarb.. eeeh Jojje och jag  kikade på TV när ett mindre roligt skämt fick mig att skratta så tårarna fullkomligt sprutade och jag var inte fan till att få stopp på det.
Jag känner fortfarande ett väldigt sug efter snus, men jag känner också att det har avtagit lite grand.Det är positivt. Elddopet blir på festen på lördag eftersom jag fortfarande inte har varit på fest utan snus sedan 1993.

Jag skulle inte klara många timmar utan tuggummin. Det är jag säker på.


Jag kanske skriver lite ikväll också men nu är min lunchrast slut.
/~~/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0