Hetta

Som den observante noterat sa har inte denna blogg blivit uppdaterad sa valdigt mycket de senaste dagarn. Mest beroende pa att jag for narvarande har flytt landet och inte har regelbunden access till en dator. Nu sitter jag emellertid dock i hotellobbyn pa fantastiska Paradise Village pa Cypern med en lokal whisky, som inte alls ar sa illa pinkad, och bloggar for glatta livet.

Vadret har nere gar det sannerligen inte att klaga pa. Varmt som i djavulens bastu om dagarna och liknande temperaturer pa kvallar och natter. Vi ar har nere for att fira min mor och Anneli Fagerstrom pa deras 50-arsdagar. Anneli fyller i dag medans morsan min i och for sig inte fyller forran i mars men de valde att sla i hop firandet och bjuda sina familjer pa utlandssemester vilket vi ovriga forstas ar tacksamma for.

Som sagt ger sig Anneli in pa dodshalvan redan idag vilket innebar att kvallen kommer att bli en kvall i festens tecken, vilket forvisso de allra flesta kvallar har nere har en tendens att bli. Vad som var och forstas fortfarande ar en valdigt glad overraskning ar att Mats och Lena Jarl dok upp for att gratulera Anneli. En riktigt kul overraskning!

Sag till mitt stora fortret att Kalmar FF akte pa stryk mot Debrecen nere i Ungern efter tva sena mal av hungarerna. Pissigt, men sannerligen inte omojligt att vanda pa steken pa Fredriksskans.

Mats Jarl kan mycket val vara Broakullas roligaste man...

Jag hoppas att allt gar bra ocksa for mina kara slaktingar som ar inneboende i vart faktiskt lite sakanade hus. Ar det nagra problem sa ar det bara att ringa!

Som sagt sa ar det verkligen sjukt varmt har nere. Runt middagstid gar det knappt att rora sig, an mindre sta still i sanden eller pa de stenplattor som omger poolen. Da steks fotterna. Detta innebar att man under de timmarna har vissa svarigheter att ta sig till baren, men vad fan, mina fotter ar mer eller mindre obrukbara till nagot anda, sa jag far val offra mig och hamta nodvandig dryck till de som behover.

Nu ska jag slanga mig i poolen!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej ante kul att höra av er och johanna oxå förstås, vi är på väg hem efter en mycket trevlig tur till dalarna och robert wells i dalhalla. Ha det så gott så ses vi kram

2009-07-16 @ 21:36:39
Postat av: clas

önskar dig gott väder o god öl o allt vad det innebär. har ett tips. om du är i agia napa så får du inte missa att besöka hårdrocks klubben.(där du går in igenom en stor gitarr. väldigt mysigt med innegården där.... o ett tips till.. bjud inte mats på för mycket öl, han blir så bångstyrig då)... :)

ha det kanon ante

2009-07-17 @ 04:20:51
Postat av: panen

rolig men farlig,farlig

2009-07-17 @ 15:34:53
Postat av: Josefin

Hej :D

Just nu har jag en tävling på bloggen där vinnaren får en länkning. Det du ska göra är att mejla in en vänskapsbild till mig. Men kika in och bläddra ner på min blogg och läs mer.

Ha det bra :)

2009-07-21 @ 10:34:37
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0