Kompledigt

Sitter och inväntar träningen  och för att bli laddad till max så kikar jag på lite hockeyklipp på youtube. Hittade bland andra denna:
http://www.youtube.com/watch?v=Mlf4C0qNm0w
Hade jag varit domare här vete fan om jag inte hade tagit kompledigt och cyklat hem.
Säga vad man vill om ryssarna men dom står upp för varandra även om det urartar totalt här...

Träning som sagt alldeles strax och det är bara att bita i hop även om just denna tiden (20.30) inte är någon favorittid då man är pigg som en mört när man kommer hem men bara har ett fåtal timmar på sig att få den sömn man behöver för att kunna prestera på topp på fabriken nästkommande dag.

Det börjar också dra ihop sig mot veteranturneringen i sporthallen och jag har tänkt över situationen och bedömer den som fullständigt ohållbar och har därför beslutat att peta Frasse Larzén ur truppen. Även om den gode smygvikingen gärna vill få det till att han själv inte vill vara med så är fallet som så att han är petad ur truppen på obestämd tid efter att ha hånat överordnade på VikingLine idag och påstått sig vara Borås-supporter (Borås slog Nybro i går för er som inte förstår vad jag snackar om vilket antagligen är det stora flertalet av er...) för att kunna trycka ner oskyldiga mig så långt ner i skiten som möjligt.

Det lutar åt att det kan bli bowling nästa fredag om alla inblandade parter får ihop det. I händelse av vinst för undertecknad då så kommer det att skrivas ett mycket utförligt referat med segerintervju och kanske till och med någon form av bild-special eller dylikt. Vid förlust kommer det att passera tämligen obemärkt här.

Nu måste jag byta om så att man är tidigt på plats på KGP och slipper trängas vid benskyddstejpningen av alla träningshungrande JIF:are.
/~~/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0