Skidåkning

Det har varit lite si och så med aktiviteten här inne den senaste tiden vilket helt beror på att hela blogg.se har legat nere av någon anledning.

Nu ligger den emellertid uppe men likväl kommer det antagligen att vara stiltje här inne under de kommande dagarna eftersom jag ska åka till Sälen för en skidåkningsweekend inatt och kommer inte hem förrän sent söndag. Då kommer jag att göra en ordentlig utvärdering av fjällenhelgen samt delge ett aprilskämt , med Lasse Franzén (vem annars...) och Tony Johansson som offer,som sannerligen gick hem...

Jag kanske hinner skriva i kväll innan det bär av men jag vågar inte lova.

/~~/


Kommentarer
Postat av: AK

7-2 ifjol och 2-7 idag...dags att komma hem och täta till försvarsstyrkorna...

2008-04-05 @ 20:47:45
Postat av: Criz

Tjena Andy,
Det är tomt i cyberrymden nu förtiden tycker jag, du får komma tillbaka in i matchen nu om du nu inte lyckats förstöra ett par fingrar till under skidåkningen.. Kolla även på den här länken å säg sen om inte även du har fått en ny favoritspelare i Gefles Jonas Lantto:

http://www.gefleiffotboll.se/bilder/spelarpres/lantto.html

//Den vindsnabbe

2008-04-07 @ 00:21:42
Postat av: jojje

hallå där... finns faktiskt papper o penna. puss

2008-04-07 @ 08:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0