Ostbågar

Ny månad,ny vecka ,ny dag och åter igen lunchrast.
Helgen har varit bra. Fredagskvällen tillbringades i bowlinghallen efter en trevlig förfest hos Peter o Karro. Kvällen avslutades med en oförklarligt stor wirre inne hos mig innan det var dags att sova. Jag vaknade i lördags med en huvudvärk som jag inte ens hade önskat en Öster-spelare och den värken fick jag dras med stora stunder av dagen. Ända tills Lasse Frisk kom upp och drack kaffe innan EIS match mot Rödsle som vanns med klara 5-0. Jojje fick göra ett mål vilket hon såg nöjd ut med eftersom hon startade på bänken.
Lördagskvällen gick i vilans tecken. Jag hade lägenheten för mig själv och utnyttjade det på bästa sätt.
Mysbrallor, ostbågar,två hockeymatcher och i de fall där man blev trött på hockeyn så blev det en betapet...
Sen somnade jag

Söndagen var ännu lugnare och avslutades med en middag hos Sjöndins i Broakulla

Ikväll blir det Fredriksskans och matchen Kalmar-Malmö. Vinner dom den så tror jag att Kalmar vinner hela skiten. Ska bli väldigt intressant att se.

På onsdag blir det en sväng till Victoriahallen för att se om Nybro kan spela lika bra mot Hammarby som mot Rögle senaste hemmamatchen.

NHL smygstartade i London i helgen. Det känns skönt att det är igång igen. På Torsdag går Tampa in och spelar hemma mot Devils. Tufft...

/~~/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0