Greatest hits

Är precis på väg ner till Emmagården för att hjälpa till med ombyggnaden. Klockan 11.00 var det visst samling så jag medans jag väntat har jag suttit och kollat videoklipp på youtube.com
Hittade några klassiker inom hockeyvärlden. En sådan här tackling hade det varit fängelse på i Sverige. Sundin ser lite groggy ut efteråt...Notera när Sundin känner efter hur många tänder som rök.
http://www.youtube.com/watch?v=3IPifDAomzQ kan jag rekommendera om gillar hårda tacklingar eller
http://www.youtube.com/watch?v=iL1RDdNCo1s jag säger som kommentatorn. "That´s scrambled eggs right there Bill". Sami Kapanen ska ha all cred för att han tar sig ut för egen maskin. Tuff grabb. Jag hade stendött.

Ikväll blir det lungt då vi i morgon ska åka och fira morfars 75-årsdag med middag på något ställe i Ingelstad och av största respekt för min morfar tänker jag inte sitta där bakfull och trött utan pigg och glad!

Vi käkade plankstek i gårkväll. Sen när Jojje blir miljadär på caféet så ska vi äta det mist en gång i veckan. Övriga dagar blir det tacos.

Nu ska jag dra
/~~/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0