Snart hemdags

Hej hopp!
Skriver an en gang fran Rhodos, har ar allt under kontroll och vadret ar jattefint och verkligen jattevarmt. Dom hade matt upp 53 grader i skuggan i staden Lindos pa Rhodos ostkust.Staden ar belagen i en dal sa det forklarar lite  varfor det blev sa varmt. Vi i Ixia klarade oss undan med kalla 44 grader iskuggan samma dag. Det var tydligen vindar fran Afrika som svepte in over on denna dag.
Noterar att Fredrik Ljungberg har blivit klar for West Ham, det gillar du va Marcus?
Skriver lite utforliga nar jag kommer hem, nu maste jag bada innan jag svimmar!\Ha det bra dar hemma sa syns vi snart.
Ante o Jojje

Kommentarer
Postat av: AK

Tja här är inte 44 grader i a f...inte ens hälften...snarare en tredjedel...och efter helgens Rassle kan jag lova dig att Marcus inte har missat att Ljungberg gått till hammers...har knappt hört han prata om nåt annat...:-)

2007-07-29 @ 18:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0