Konspirationsteori

Måndag igen. Tycker att det är måndag jävligt ofta nu för tiden. Var ohyggligt trött när klockan ringde idag på morgonen, sviterna efter helgens 25+30års kalas kändes av och jag tycker fortfarande man känner sig seg.
Festen var i alla fall mycket trevlig vädret till trots. En stilla undran bara, vem fan räknade i hop poängen i femkampen.Vårt toppade lag kom sist trots att vi mer eller mindre vann samtliga grenar. Jag misstänker någon form av konspiration i det fallet.

Ikväll bär det av till Kalmar för att se på Aris sista match med gänget. FF tar emot Örebro på Fredriksskans och jag tror att det kan bli riktigt mycket folk och även en bra match. Om Kalmar kan ta med sig spelet dom hade mot MFF så ska inte ÖSK vålla några större problem men tendensen har annars varit att Kalmar inte vinner matchen efter en sådan urladdning.

I helgen blir det förmodligen en tripp till västkusten om vädret tillåter. En liten minisemester med Sofie och Henke till Tylösand var det tänkt, men som sagt vi får se vad vädergudarna har att säga om det.

I går var en tråkig dag i bakfyllans tecken, diverse filmer blev det. Såg filmen om Hannibal Lecters uppväxt. Skrämmande historia men ändå ingen speciellt bra film. Min även vanligtvis ganska trötta hjärna var ju som jag tidigare nämnde inte i toppform igår så därför tedde sig filmen väldigt seg.

AK, bara så du vet räknar Jojje och jag målen ihop i år igen. Jag tyckte väldigt synd om henne efter förra årets jordskredsseger i vår egen skytteliga så därför har jag efter noga övervägande beslutat att vi i år slår ihop målfabrikationen igen.

Mindre än två veckor kvar till semestern nu och mindre än tre tills vi sticker till Rhodos. Längtar en hel del.

Dags att börja arbeta igen.
/~~/


Kommentarer
Postat av: jojje

inte att vi räknar målen ihop ante. 2-1 till mig!

2007-07-02 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0