Jag flyr landet

Nu blir det stiltje på bloggen en litet tag framöver. I eftermiddag sticker vi till Malmö för att i morgon bitti flyga till Rhodos.Det ska bli fantastiskt. Ska försöka att hitta något internetcafé där nere så något kortare inlägg kommer säkert att komma.
Jag har aldrigg varit någon större fantast av att flyga. Jag är kort sagt rädd för det. Eller egentligen är jag inte rädd för att flyga, mer för att störta faktiskt. Målsättningen är ivilket fall som helst att komma hem i hyfsat skick!
Ni får ha det så bra för det ska vi ha!

Och skulle jag störta så ska min Tampa-tröja hängas upp i taket på Mixerverkstaden...Jag kanske har tittat lite för mycket på NHL ändå...

/~~/

Kommentarer
Postat av: AK

"Jag kan flyga. jag är inte rädd"... :-)
Ha de bra med er i solen, var f-sen den nu finns...?

2007-07-21 @ 12:26:53
Postat av: Z

Ha det nu så bra nere i solen! Tycker dock att jag saknar ett ordentligt ordentligt referat av matchserien som utspelade på blåbärsvägen igår. Jag måste erkänna att det anfallsspelet ni visade upp några gånger var i en klass för sig. Hälsa Johanna att jag hoppas hennes "bollmärken" har lagt sig lite. Själv sitter jag med en ganska svullen fot som bevis för vilken sprakande fotboll det var som spelades.. Kan väl avslutningsvis bara säga att mitt lag hoppas på att få revanch under sommaren, men att vi då vill Monica "den omutbara" i vårt mål!

2007-07-21 @ 13:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0